vlx
Χωρίς απρόοπτα, αλλά με αρκετές εκπλήξεις, όσον αφορά τα αποτελέσματα, ολοκληρώθηκε η πρώτη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Το βουνό της Ριτσώνας συγκέντρωσε περισσότερους από 100 οδηγούς που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, παρά τις καιρικές συνθήκες που δεν ήταν με το μέρος τους, με το ψιλόβροχο να πέφτει κατά διαστήματα από τις αρχές του δεύτερου σκέλους.
Ανατροπές είχαμε στο δεύτερο σκέλος στην Ομάδα Ν. Τελικός νικητής αναδείχθηκε ο Χρήστος Βλάχος (Peugeot 106 S16), ο οποίος επωφελήθηκε από τις συνθήκες οδοστρώματος, όντας ταχύτερος από οδηγούς με δυνατότερες κατασκευές. Οι Δημήτρης Πολατσίδης (Peugeot 106 S16) και Νικόλαος Κομνός (Peugeot 106 S16) ακολούθησαν. Η ίδια τριάδα ανέβηκε στο βάθρο της Ν έως 2 Λίτρα. Το βρεγμένο οδόστρωμα δεν ευνόησε τους Γιώργο Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) και Κωνσταντίνο Κάκο (Mitsubishi Lancer Evo IX) που βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις της Ν, στα μισά του αγώνα. Μεγάλος άτυχος της κατηγορίας ήταν ο επικεφαλής της δίλιτρης Ν μετά το πρώτο σκέλος, Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC) που είχε έξοδο στις αρχές της διαδρομής, χάνοντας έτσι την ευκαιρία να ξεκινήσει τη χρονιά …με το δεξί. Ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type-R), υποχώρησε στην κατάταξη, καθώς οι συνθήκες βροχής και λάσπης που συνάντησε από το Κ5 και μετά, δεν διευκόλυναν το έργο του.
Δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης ο Σπύρος Βοργιάς με το Peugeot 106 S16, τερματίζοντας στην κορυφή της Α και παράλληλα πρώτος στην Α έως 2 Λίτρα. Πίσω του στην Α βρέθηκε ο Μιχάλης Ευθημίου, συναντώντας καλύτερες, σε σχέση με το πρώτο σκέλος, συνθήκες, ενώ το βάθρο της Α συμπλήρωσε ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), βελτιώνοντας αρκετά την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος. Στην τρίτη θέση της Α έως 2 Λίτρα, πίσω από τους Βοργιά και Τσιούρη ολοκλήρωσε ο νικητής της Α5, Βασίλης Μπάτζανος (Peugeot 106 Rallye). Βελτίωσαν τις επιδόσεις τους στο δεύτερο σκέλος οι Γιώργος Αναδιώτης (Renault Clio Sport) και Κωνσταντίνος Παπαχρήστος (Citroen Saxo VTS), χωρίς ωστόσο να καταφέρουν να ανεβούν στο βάθρο.
Καρδιοχτύπησε στην Ομάδα Ε ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS 500), κερδίζοντας τελικά, εμπρός από τους Διονύση Τροβά (BMW M3) και Παναγιώτη Ευθυμίου (BMW M3 DTM). Την ανωτερότητά του έδειξε και σήμερα στην Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) που δεν δυσκολεύτηκε να φύγει νικητής από τη Ριτσώνα. Δεύτερος τερμάτισε ο Δημήτρης Τσούργιανης (VW Golf) και τρίτος ο Δημήτρης Λούκας (Citroen AX).
Στα ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS1600) είχε «καθαρίσει» την υπόθεση-νίκη από το πρώτο σκέλος. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo) με τον Κωνσταντίνο Γεωργακόπουλο (Mazda 323) να τερματίζει πίσω του.
Αντιστάθηκε στην επίθεση του Πάνου Κύρκου (Mitsubishi Lancer Evo VII) ο Νίκος Περατινός, επικρατώντας τελικά με διαφορά μικρότερη του 1 δευτ. από τον αντίπαλό του. Ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VII) ολοκλήρωσε τρίτος.
Τα αποτελέσματα παραμένουν προσωρινά. Θα ακολουθήσει αναλυτική περιγραφή του αγώνα.
Ιστοσελίδα αγώνα: http://agonistiko.gr/index.php/home/activity/25-ritsona-hillclimb-2016/148-live-coverage-sunday
Facebook: https://www.facebook.com/%CE%91%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%A1%CE%B9%CF%84%CF%83%CF%8E%CE%BD%CE%B1%CF%82-1019125121461617/
Αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/
Απόστολος Παλάτος
Γραφείο Τύπου
Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ)