Χωρίς απρόοπτα πραγματοποιήθηκε το πρώτο σκέλος αγώνα στην Ανάβαση Ριτσώνας, με την προσέλευση του κόσμου να είναι μεγάλη και τον καιρό σύμμαχο της οργάνωσης. Η κατάσταση στις περισσότερες κατηγορίες δεν έχει ξεκαθαρίσει, με τους οδηγούς να έχουν αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς για το τελευταίο σκέλος της δεύτερης ανάβασης του Valvoline πανελληνίου πρωταθλήματος.

Έσπασε τα κοντέρ ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Fiesta, πραγματοποιώντας χρόνο 2:01.58! Σε τρελά …κέφια βρίσκεται αυτό το διήμερο ο Mario και μένει να δούμε που θα σταματήσει τα χρονόμετρα στο δεύτερο ανέβασμα. Πίσω του στη Formula Saloon βρίσκεται ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με την εντυπωσιακή Ferrari 458 Challenge, ο οποίος νιώθει καυτή την ανάσα του Κωνσταντίνου Λαζαρίδη με Mitsubishi Lancer Evo VIII. Στην FST2, οι Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) και Σταύρος Σταμέλος (Volkswagen Siroco) θα κονταροχτυπηθούν στο δεύτερο σκέλος, με τον Αντώνη Σταφυλοπάτη (Opel Astra GTC) να είναι τρίτος.

Στην Ομάδα Α, ο πολυνίκης της Ανάβασης Ριτσώνας, Λεωνίδας Κύρκος (Ford Escot WRC) ήταν ο πιο γρήγορος μετά το πρώτο ανέβασμα στη Ριτσώνα, χτίζοντας διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον Παναγιώτη Λιώρη με ίδιο αυτοκίνητο. Ο Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ακολουθεί τρίτος. Ο Αλέξανδρος Τσιόγκας ανέβηκε ταχύτατα και είναι επικεφαλής στην Α έως 2 Λίτρα, με τους Βαγγέλη Τσιούρη (Peugeot 106 S16) και Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport) να είναι πίσω του.

Ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) είναι το αφεντικό στην Ομάδα Ν μετά το πρώτο σκέλος. Ο Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo IX) θα επιδιώξει να αντεπιτεθεί στη συνέχεια, με τον Μηνά Μπενή (Mitsubishi Lancer Evo IX) να είναι τρίτος. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R) είναι στην κορυφή, χωρίς να απειλείται από τον δεύτερο Ιωακείμ Θέο (Peugeot 106 S16) που προηγείται στη Ν2. Τρίτος είναι ο Σάκης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16). Άτυχος ο Γιάννης Φωτεινέλης (Honda Civic Type R) έκανε δύο τετ-α-κε και μαζί έχασε τις ελπίδες για νίκη.

Το …βιολί του ο Ρένος Αρβανιτάκης (Suzuki Swift) που απέκτησε διαφορά μεγαλύτερη των δύο δευτερολέπτων από τους διώκτες του στην Ομάδα Ε. Δεύτερος ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3), ενώ για μια θέση στο βάθρο θα παλέψουν οι Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport) και Σπύρος Βοργιάς (Peugeot 106).

Στο Ενιαίο με τα Skoda Fabia 1.2 TSi, κατηγορία όπου το κάθε σκέλος μετράει ως ξεχωριστός αγώνας, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος επικράτησε του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Μίλτου Κύρκου, με το νεαρό οδηγό να θέλει να απαντήσει στο δεύτερο σκέλος. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Φίλιππος Καλέσης που κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Σπύρο Γαλεράκη, ο οποίος δεν κινήθηκε άσχημα στη δεύτερή του συμμετοχή στους αγώνες.

Στα Ιστορικά, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) οδεύει για άλλη μια επικράτηση, με τους Βαγγέλη Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Κωνσταντίνο Γιαννίκο (Ford Escort RS2000) να συμπληρώνουν την τριάδα.

Σε λίγη ώρα ξεκινάει το δεύτερο σκέλος της Ανάβασης.

Ενημερωθείτε για όλα τα τελευταία νέα της Ανάβασης Ριτσώνας, μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα και τη σελίδα του αγώνα στο Facebook.

Ιστοσελίδα αγώνα: https://agonistiko.gr/home/activity/35-anavasi-ritsonas-2018

Facebook: https://www.facebook.com/RitsonaHillclimb/

 

Απόστολος Παλάτος

Γραφείο Τύπου

Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ)

 

Attachments:
Download this file (Results_Skelos_A.pdf)Results_Skelos_A.pdf